med maria,

Publicerad 2010-04-30 14:25:57 i ,

Sitter i soffan och bara tar de lugnt, skolan var rätt seg fast vi bara gick till 11, kan bero på att vi skulle ut i skogen och plocka pinnar till majkasan som vi hade på skolan med dagis barnen. =)
Sen cyklade jag hanna, maria, sanna & sandra ner till erguns och åt lite. Eller jag åt av doms mat, (A)
Sen åkte vi och kolla lite kläder och skor, sen cyklade jag och maria hem eller hon skjutsade mig. Och nu sitter vi här, hon ska snart hem. På dirren då ska jag:
-ta en dusch eller ett bad.
-packa tills ikväll, ska först till hanna med johanna och sandra och fixa oss sen ska jag sova hos maria på kvällen för mamma och pappa ska till fjällen så kommer min kära mormor & morfar och är här imorn.
-lägga mig och bara ta de lugnt, för jag är inte riktigt pigg, (ont i halsen, snorig och så) men de är inte så farligt. Därför ska jag ta de lugnt. =D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela